Friday, November 1, 2013

This is complete bullshit!

About that alleged error SHEEPLE.
Goderich's statement fails to explain why the "fact checking error" persisted for sixteen years, through at least three different versions of Jane Dystel's website, and through at least four different versions of Obama's biography.
It persisted, in fact, more than two years after Obama became a United States Senator, and until after Obama had declared his campaign for the presidency in 2007.
In addition to the 1991 biography above (#1), here, via archive.org, is a screen shot of Obama's biography (#2) on the Dystel.com website in June 1998, in which the text has been updated but the birthplace error has been repeated: